11029223 - מספר ספק משרד הביטחון
התקנת מאוורר תקרה בחינם - בכפוף לתקנון*
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made

מאוורר תקרה תעשייתי

מהו מאוורר תקרה תעשייתי? בדרך כלל, כאשר מדברים על מאווררי תקרה תעשייתיים, מדברים על מאווררים עם מוטת כנפיים גדולה וכאלו שהעיצוב הוא החלק הפחות חשוב שלהם. מאווררים אלו גם מוצעים בדגמים אחרים כגון מאווררי תליה, מאווררי עמוד או מאווררי רצפה. באופן כללי ניתן לומר שמאוורר תקרה תעשייתי או יתר המאווררים שמוצעים לשו התעשייתי הם יותר עוצמתיים כי הם צריכים לאוורר חללים גדולים יותר אשר בדרך כלל נמצאים עם טמפרטורות גבוהות יותר ואשר בהם עובדים לעיתים פועלים ועובדים אחרים אשר מועסקים בעבודות פיזיות ואינטנסיביות וחייבים אמצעי אוורור יעיל, שקט עד כמה שניתן וגם לעיתים נייד בכדי ש’ידלג’ עם הפועל למקום עובדו המשתנה.

מאוורר תקרה תעשייתי

מאוורר תקרה תעשייתי ועוד יתר הדגמים שהזכרתי ניתן לראות לדוגמה במוסכי מכוניות ובמחסנים ובחללי עבודה במסגריות, נגריות וכדומה.. חנות המאווררים אמפראל מאווררי תקרה היא אחת החנויות הבולטות בארץ שמוכרת מאווררים מסוג זה. בחונות תמצאו גם, מעבר למאווררי תקרה תעשייתיים, גם מאווררי תקרה לפרגולה שהם כמובן אחרים לגמרי בעיצובים וכמובן מאווררי תקרה מעוצבים ומאד מאד יפים וגם יעילים מאד אנרגטית.

כלומר ניתן לראות שבחנות אמפראל מאווררי תקרה תוכלו למצוא מגוון רחב מאד של מאווררים וגם כמובן מוצרים אחרים שאזכיר אולי יותר מאוחר על מנת שתכירו יותר את החנות. אתם שואלים למה אתה מספר לנו על מאווררי תקרה כאשר החורף מגיע. אז דעו לכם שמאווררי תקרה יכולים להיות יעילים מאד גם מבחינה אנרגטית ועיקר בחורף. האוויר החם שיוצא מהמזגן או התנור עולה כמובן למעלה ואם מכוונים את המאוורר למצב ‘חורף’ אז הוא מסתובב הפוך וכך מוריד או דוחף יותר נכון את אותו אויר חם יותר למטה לאזור בו אתם נמצאים וכך ניתן להוריד את טמפרטורת המזגן ובכל לחסוך אנרגיה וכסף בחשבון החשמל. בואו נחזור לאמפראל מאווררי תקרה. אם אתם בעלי העסקים, מחפשים מאוורר תקרה תעשייתי או אתם בעלי הבתים והחצרות ואפילו המסעדות ובתי הקפה מחפשים מאווררי תקרה לפרגולה או מאווררי תקרה מעוצבים בכלל אפילו לסלון או לבית העסק, אמפראל מאווררי תקרה היא החנות עבורכם. תוכלו להגיע או תוכלו להזמין דרך האתר או בטלפון. אני מזמין אתכם להיכנס לאתר ולהתרשם. בהצלחה וחורף חם.

מאוורר תעשייתי
דילוג לתוכן