11029223 - מספר ספק משרד הביטחון
התקנת מאוורר תקרה בחינם - בכפוף לתקנון*
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made

מהו מאוורר בכלל ומאווררי תקרה בפרט?

המאוורר הוא מכשיר חשמלי המיועד להניע אוויר ע”י פעולת יניקה או דחיפה. בדרך כלל, המאווררים משמשים את האדם לפיזור מצבור של אוויר חם בחלל חדר המגורים או לפזר הצטברות חום ברכיב אלקטרוני, לדוגמא מעבד של מחשב. כמו כן, קיימים מאווררים המיועדים לשימוש ביתי, ציבורי, מוסדי, מסחרי, תעשייתי ועוד.

ישנה תפיסה שגויה הרווחת בציבור ולפיה המאוורר מקרר את החלל או החדר בו הוא מצוי. תפיסה זו אינה נכונה, מאחר והמאוורר מצנן רק את הגופים הנמצאים באותו חלל, כגון גוף האדם או חפצים/רכיבים אלקטרונים.
מאוורר מצנן את הגופים ע”י משב האוויר אשר נע על אותו גוף.

2 תהליכים מתרחשים במהלך פעולת המאוורר:

1. האוויר הקר אשר נע על גוף האדם שובר את השכבה הלחה סביב העור וגורם להאצה של תהליך הקירור הטבעי של אדם (זיעה).
2. האוויר החם אשר התחמם מהרכיב האלקטרוני או מגוף האדם מוחלף באופן קבוע באוויר “חדש” בזכות הנעת האוויר של המאוורר.

ניתן לרכוש מאוורר בוואריאציות שונות, לפי הצורך, כגון עמוד, שולחני, רצפתי, תקרה, קיר ועוד.

כל לקוח יכול להתאים את מיקום המכשיר על פי רצונו וצורכו. מאוורר תקרה יכסה שטח אוורור גדול יותר, אך מנגד המאווררים האחרים ניידים יותר.

איך להתאים מאוורר תקרה לחלל החדר?
למה לקנות מאוורר תקרה?

יתרונות הבחירה והשימוש במאוורר תקרה לעומת מזגן / מיזוג אוויר:

1. הקלה בעומס החום בצורה מיידית – כבר ברגע הפעלת המאוורר ניתן להרגיש הקלה בעומס החום ואין צורך להמתין לקבלת האפקט.
2. משב רוח נעים וטבעי (בניגוד למזגן) – אנשים רבים טוענים בריש גלי כי אחת הסיבות המרכזיות ברכישת מאוורר היא שהמזגן לא נעים באופן פעולתו (קור לא טבעי ולא נעים).אכן, המזמן נוצר מלכתחילה על מנת לקרר ולצנן בשר למאכל על מנת לשמור ולהאריך את טריותו וזמן התפוגה שלו. המאוורר מבצע צינון וקירור גוף האדם בצורה טבעית ונעימה כמשב הרוח בטבע.
בני האדם מעולם התרגלו וציננו את גופם ממשב רוח טבעית ולא מקירור מכונה. בחירה במאוורר תקרה להקלה והורדת טמפרטורה עדיפה ונכונה יותר מבחירה במיזוג אוויר.

3. צריכת חשמל נמוכה במיוחד – עלות השימוש החודשית של מאוורר תקרה נמוכה לעין שיעור מעלות מקבילה במזגן. הספק מנוע חשמל ממוצע של מאוורר תקרה (בעוצמה 1/2) הינו 30 – 40 וואט לעומת 1000 – 2000 וואט הספק של מזגן ממוצע. מדובר בחיסכון של עד אלפי שקלים בשנה בחשבון החשמל. אגב, שימוש במאוורר במקביל להפעלה המזגן תחסוך עד 30% בצריכת החשמל של המזגן, מאחר והמאוורר מפזר האוויר של המזגן ביעילות גבוהה בחדר והמזגן “מתאמץ” פחות.
4. מתאים לשימוש בכל עונות השנה – במאוורר ניתן לעשות שימוש בכל עונות השנה. בתקופת הקיץ, פעולתו מפזרת את האוויר הקר בכל החדש ותורמת להקלה בעומס החום והורדת הטמפרטורה בחלל. בתקופת החורף, ניתן לבצע שינוי כיוון סיבוב כנפי המאוורר (בדר”כ ע”י מפסק במאוורר) ובכך לגרום לערבול של האוויר החם בחלל ואפקט נעים בחדר.
5. עלות תחזוקה אפסית – בשונה ממזגנים, אין צורך בהחלפת פילטרים, מילוי גז ושאר ההוצאות הכספיות הכבדות הנלוות לרכישת המזגן. התחזוקה היחידה הינה לנקות מדי פעם במטלית או לוכד אבק.
6. פריט עיצובי ומתוחכם – המאווררים המיוצרים כיום, בדגש על קטגוריית המעוצבים, מהווים מעבר למוצר צריכה בסיסי וחשוב, גם פריט מעוצב ויוקרתי לחלל הבית. ניתן לרכוש מאוורר עשוי עץ, בכל גוון צבע שהלקוח חפץ,כנפיים עשויות קש, ראטן ועוד. כמו כן, ניתן להתאים וליצור מאוורר תקרה בהתאמה אישית לבית לפי בחירת המעצבת או האדריכלית. בעבר, כל אדריכל או מעצב ידעו בדיוק איזה סגנון נראות הם מחפשים במאוורר ונאלצו לחפש בשטח מה הדגם שהכי קרוב לדרישות. כיום, אין צורך להתפשר ולבנות בדיוק המאוורר שרוצים.
7. שימוש במוצר בטכנולוגיה ירוקה – המאווררים פועלים על צריכת חשמל נמוכה במיוחד ולכן גם פולטים מעט חום. בימינו ישנה עלייה גדולה במודעות ובדרישה למוצרים ירוקים החוסכים בעלות החשמל והשומרים על כדור הארץ שלנו. המאווררים מתאימים בדיוק לקטגוריית מוצרים זו.
8. תאורה – ניתן לרכוש גופי תאורה עם המאוורר ובכך לחסוך ההוצאה על רכישת גופי תאורה נפרדים. יש מגוון רחב של גופי תאורה הניתנים להשמה. גופי תאורה רגילים, חסכוניים EL, תאורת לד, נורות פחם לאווירה רומנטית ועוד. כמו כן, יש במגוון צורות וגדלים לנוחות כל לקוח.
9. אחריות – ברוב דגמי מאווררי התקרה ניתן לקבל אחריות ארוכת שנים (בין 3 שנים ועד אחריות לכל החיים). עובדה זו מוכיחה ומבטיחה את אמינות מנועי המאווררים ואת לקיחת האחריות של היצרן על טיב המוצר. הלקוח מכוסה בזמן אחריות זו על תקלות נדירות שיכולות להתרחש ובכך לסיים ולפתור העניין ללא הוצאה כספית.

מאוורר תקרה לחדר שינה
מאוורר תלייה
דילוג לתוכן