11029223 - מספר ספק משרד הביטחון
התקנת מאוורר תקרה בחינם - בכפוף לתקנון*
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made

מאורר תקרה לחדר שינה

שינה טובה בקיץ היא חלומם של הרבה אנשים. כאשר אין מזגן בחדר, התעוררות באמצע הלילה מזיעה היא ידועה מראש. כאשר יש מזגן בחדר, התעוררות מקור באמצע הלילה היא גם כן צפוייה. אז מה עושים בכדי לפתור את בעיית השינה בקיץ? הפתרון הוא – מאוורר תקרה לחדר שינה! מאוורר התקרה מספק לכם פתרון נקודתי ויעיל לקירור חדר השינה בימי הקיץ החמים. הוא פועל בצורה שקטה ומבצע סירקולציה של האוויר בחדר ומקרר אותו. מאוורר התקרה מוריד את הטמפרטורה בחדר ב-1 עד 2 מעלות באופן מהיר ומיידי ומאפשר לכם לישון בנוחות ונעימות שאין באף שיטת קירור אחרת.

מאוורר תקרה לחדרי שינה לקירור מהיר

הקירור המהיר של מאוורר תקרה לחדרי שינה הוא מה שהופך אותו לכל כך פופולרי בבתים בישראל. במקום לשים 2 מאווררים בחדר שיהיו מכוונים אליכם ואל בן או בת הזוג, מאוורר התקרה מספק קירור לשניכם באופן אחיד, יעיל ובאופן שקט שיאפשר לכם שינה רגועה ונעימה גם בחודשי הקיץ החמים.

מאוורר תקרה למטבח לזמן הבישול

מוצאים את עצמכם מזיעים בזמן הבישול בימי הקיץ? אתם לא היחידים! המטבחים בישראל ברוב הבתים הפרטיים והדירות, אינם ממוזגים וכאשר מפעילים מזגן מרוחק מהמטבח לצורך קירור חדר המטבח, לוקח זמן ובעיקר לא מעט חשמל ובצורה לא יעילה. הפתרון היעיל והטוב ביותר בוודאות הוא – מאוורר תקרה למטבח! מאווררי תקרה למטבח מקררים את חדר המטבח תוך שניות ומאפשרים לכם לבשל בשקט וברוגע גם בימי הקיץ החמים.

מאוורר תקרה לממד כתחליף למזגן

אחד החדרים אשר נחשבים לבעייתיים ביותר למיזוג הם חדרי הממ”ד. חדרי הממ”ד הם מוגנים ועשויים מבטון ממוגן. התקנת מזגן בחדרי ממ”ד עולה יותר מבכל אחר בבית ולכן בבתים רבים בישראל לממ”דים אין מיזוג אוויר! אז מה הפתרון במקרה הזה? כמובן – מאוורר תקרה לממד! מאווררי התקרה לחדרים ממוגנים הם יעילים ביותר ומאפשרים התקנה קלה ומהירה בחדר ללא מגבלות כלשהן.

מאוורר תקרה לחדר שינה של חברת אמפראל

אם הבנתם כי מאוורר התקרה הוא פתרון להרבה מאוד בעיות של בתים פרטיים ודירות בישראל, זה הזמן לרכוש לעצמכם מאוורר איכותי לחדרי הבית! חברת אמפראל הישראלית מציע לכם מאוורר תקרה לחדר שינה, למטבח או לכל חדר אחר בבית במחירים מעולים ללא תחרות! חברת אמפראל מייצרת את מאווררי התקרה של המותג אמפראל Amperel בארץ מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ומביאה לכם את שיא הטכנולוגיה הקיימת היום של מאווררי התקרה.

להזמנת מאווררי תקרה איכותיים של חברת אמפראל, כנסו לקטלוג מאווררי התקרה באתר החברה והזמינו את מאוורר התקרה המתאים ביותר לבית שלכם!

 

מאוורר תקרה לחדר שינה
מאוורר תלייה
דילוג לתוכן