11029223 - מספר ספק משרד הביטחון
התקנת מאוורר תקרה בחינם - בכפוף לתקנון*
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made

כיצד להתאים מאוורר תקרה לעיצוב החדר?

התאמה של מאוורר תקרה לעיצוב היא תנאי לסידור נכון ואופטימאלי של חדרי שינה. אם רוצים ליהנות מהחיסכון בהוצאות באמצעות הפעלת מאוורר תקרה במקום מזגן, יש לוודא שהוא מתאים גם לעיצוב הקיים וגם להעדפות של בני המשפחה. מעבר לכך, יש כמובן הבדל בין האופן שבו מתאימים מאוורר תקרה לעיצוב החדר של ההורים לבין האופן שבו עושים זאת בחדרי תינוקות וילדים.

איך להתאים מאוורר תקרה לחלל החדר?
מאוורר תקרה

אז איך מתחילים?

הדרך להתאים מאווררי תקרה לבית לחדרים כמו סלון או חדר שינה מעוצב מתחילה בבדיקת המידות. מצד אחד, ככל שהקוטר של המאוורר גדול יותר וככל שיש לו יותר כנפיים – כך גם העוצמה שלו עולה. מצד שני, מאוורר גדול מדי עלול ליצור תחושת צפיפות ועומס. מנגד, מאוורר קטן שלא מתאים למידות של הסלון או חדר השינה לא יהיה אפקטיבי.

הקוטר של המאוורר צריך להתאים לגודל של החדר במ”ר. מהבחינה הזו גם אין הבדל בין סלון לבין חדר שינה, כי התאמה לגודל היא בכל מקרה תנאי ליהנות מהיתרונות שלו. לאחר שמוודאים התאמה לגודל ומתמקדים רק ב-2-3 מאווררים בקוטר הרלוונטי, אפשר כבר לעבור לשלב של השוואת דגמים לפי עיצוב ונראות.

איך נראה מאוורר תקרה שמתאים לחדרי שינה וסלון?

התאמה של מאוורר תקרה לעיצוב חדר תלויה בסגנון הכללי שאותו מעוניינים להשיג. כאן המקום לשים לב להבדלים בין סגנונות מבוקשים כמו עיצוב כפרי, מודרני ואקלקטי ולבדוק כל מקרה לגופו על מנת להבטיח מענה לציפיות ולצרכים של הלקוח. אחרי שמחליטים על הסגנון המבוקש, אפשר גם להתאים עבורו את הצבע של המאוורר.מאוורר תקרה לחדר שינה ולסלון מאוורר תקרה שחור למשל יתאים לחדר שינה בעיצוב מודרני כי הוא מתכתב עם שימוש בחומרי גלם כמו זכוכית, אלומיניום ומתכת. לשם השוואה, מאוורר תקרה בצבע חום יתאים לסגנון עיצוב כפרי ולשימוש בעץ. לעומתו, מאוורר תקרה ורוד יכול להתאים לחדרי ילדים והורים אך הוא דורש שינויים בגוונים של הקירות למניעת התנגשות בין גוונים.

בסופו של דבר, על טעם וריח קשה להתווכח. אחרי שמחליטים על המפרט, כל שנותר הוא לבחור מאוורר תקרה לפי העדפות אישיות.

מאוורר תקרה לחדר שינה
כיצד להתאים מאוורר תקרה לעיצוב החדר?
דילוג לתוכן