11029223 - מספר ספק משרד הביטחון
התקנת מאוורר תקרה בחינם - בכפוף לתקנון*
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made

מהם השלבים בהתקנת מאוורר תקרה?

התקנת מאוורר תקרה היא פעולה שיכולה להתבצע באופן עצמאי או על ידי אנשי מקצוע. יש לזכור כי התקנה עצמאית אומנם חוסכת כסף, אך היא עלולה להיות מסוכנת ולגרום נזק למתקין, למוצר ולתקינות פעולת המאוורר. לעומת זאת, התקנה מקצועית מתבצעת על ידי מתקין / חשמלאי מוסמך, המספק שירות התקנה מקצועי, בטיחותי ומלא, הכולל אחריות בבית הלקוח. במאמר זה נספק לכם הסבר על מהלך אופן התקנת המאווררים באופן כללי (יכול להשתנות בין דגם לדגם).

צעד אחר צעד – ושמירה על הבטיחות

השלב הראשון של התקנת מאוורר תקרה כולל בדיקת חיבורי החשמל הרלוונטיים.

השלב השני של התקנת מאוורר תקרה חייב להיות ניתוק מלא של זרם החשמל בנקודת ההתקנה. כמו תמיד, מתג במצב “כבוי” לא מספיק ויש להוריד את השאלטר הראשי על מנת למנוע סיכונים מיותרים.

במידה ובאותה נקודת התקנה כבר מחובר גוף תאורה או מאוורר תקרה, זה הרגע לפרק ולהסיר אותו.

כמו כן, כדאי לנצל את ההזדמנות ולוודא שהחוטים שיוצאים מתוך נקודת ההתקנה הם מספיק ארוכים כדי להתחבר למאוורר החדש. במידה והם קצרים, שרופים או מתפוררים, יש צורך שוב פעם לעצור הכל וליצור קשר עם חשמלאי.

איך מוודאים שמדובר על מאוורר תקין?

השלב הבא בהתקנת מאוורר תקרה הוא לסמן על הקיר את הנקודות שבהן רוצים לקדוח חורים. אחרי שמוודאים שמקומות הקידוח לא פוגעים בצינור החשמל שמוביל לאזור ההתקנה, אפשר לבצע את הקדיחה ולהכניס דיבלים שמשמשים בתור מתאמי פלסטיק לברגים.

בשלב הזה גם מומלץ לחבוש משקפי מגן ולהקפיד לקדוח חורים עמוקים שיכולים להכיל את מלוא האורך של הברגים והדיבלים.

השלב האחרון בהתקנת מאוורר תקרה

בשלב האחרון מחברים את חוטי החשמל למאוורר ואת המאוורר לתקרה. אחרי שבודקים יציבות ומהדקים היטב את הברגים, ניתן לבדוק את המאוורר במהירויות סיבוב שונות.

אם המאוורר לא מגיע לכל מהירויות הסיבוב שלו, ייתכן וההתקנה לא צלחה. במידה והמאוורר מסתובב בכל המהירויות וביציבות, אפשר לנוח ולהמשיך הלאה רגועים.

מהם השלבים בהתקנת מאוורר תקרה?
דילוג לתוכן