11029223 - מספר ספק משרד הביטחון
התקנת מאוורר תקרה בחינם - בכפוף לתקנון*
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made

איך לבחור מאוורר תקרה?

בארץ חמה ולוהטת כמו ישראל, מאווררי תקרה הם פריט חובה בכל בית. אבל מתוך מבחר כל כך גדול ומגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים חדשניים איך לבחור מאוורר תקרה שמתאים בול לחדר השינה, לחדר הילדים או לסלון? שאלנו את המומחים שלנו איך לבחור וחזרנו עם תשובות.

מאוורר תלייה

בחירת מאוורר לפי גודל החדר

עוד רגע נדבר על מאווררים במאה ה-21, אבל לפני הכל, נחזור אל הבסיס. הדילמה איך לבחור מאוורר תקרה מתחילה מבדיקת גודל החדר. בחדר גדול, נשלב מאוורר גדול שיאפשר לקרר את החדר בצורה נעימה ונוחה. בחדר קטן יותר, נבחר במאוורר קטן שיספק את הפתרון.

למרות שמדובר במשוואה מאד פשוטה, אנחנו ממליצים להיעזר באיש מקצוע שיתכנן עבורכם את בחירת המאוורר לכל חלל ויעזור לכם להחליט. אנחנו מספקים שירות של התאמה אישית של מאוורר בסיוע אדריכל וזה אחד הפתרונות שמבטיחים לכם שקט נפשי. אל תוותרו על ייעוץ מקצועי, מדידה ובדיקת המידות של כל מאוורר לפני שאתם בוחרים.

תאורה זה לא רע

אחד הפיתוחים החכמים ביותר של העשורים האחרונים הוא שילוב של מאוורר עם גוף תאורה. שילוב של תאורה במאוורר מתאים במיוחד לחדרים קטנים שבהם התקנת מאוורר לצד גופי התאורה הוא לא אפשרי כי אין שטח תקרה מספק.

היום אפשר למצוא מגוון רחב של מאווררים עם תאורה בילד אין ולבחור מתוך סגנונות שונים. ממאווררים במראה עץ כפרי ועד למאווררים תעשייתיים בגווני שחור ולבן, הכי טרנדי שיש.

נוחות היא לא מילה גסה

כמה כיף לשכב במיטה או על הספה בסלון, לשלוף את השלט ולהתאים את מהירות המאוורר לפי מזג האוויר בחוץ. מאווררים עם שלט 6 מהירויות שונות הפכו לאחד המוצרים הפופולריים ביותר אצלנו בחברה.

בנוסף, מאווררים שקטים מבטיחים תחושת שלווה גמורה. דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים לחדר שקט, בלי שום רעש רקע של להבי המאוורר או המנוע. זהו אחד החידושים הגדולים של השנים האחרונות בעולם המאווררים וכדאי לשים דגש עליו.

הנדסת חומרים

מאיזה חומר עשוי המאוורר שאתם בוחרים? זו עוד שאלה חשובה. מאווררי תקרה מגיעים היום עם מגוון רחב של להבים, ביניהם להבים מעץ, מתכת ופלסטיק. להבי עץ הם בחירה פופולרית בזכות המראה הטבעי שלהם בעוד שמאווררי מתכת מתכתבים עם סגנון מודרני ותעשייתי. ומה עם פלסטיק? זו ללא ספק האופציה החסכונית ביותר.

אז איך לבחור מאוורר תקרה? אפשרויות טכנולוגיות חכמות, בחירת חומרים מתאימים לעיצוב הבית, הקפדה על איכות וייעוץ מקצועי הם הדברים שיעזרו לכם לעבור את המשוכה. אצלנו תמצאו שירות אישי, התאמה מיוחדת לכל לקוח בעזרת אדריכל והתאמה של עיצוב המאוורר לצד חלקי הבית. בנוסף, תמצאו קטלוג ענק של מאווררים בכל הסגנונות והאפשרויות הטכנולוגיות ותוכלו לבחור בראש שקט את האחד המתאים לכל חדר בבית. שיהיה קיץ קריר!

מאפייני וסוגי מאווררי תקרה הקיימים בישראל
מאוורר תלייה
דילוג לתוכן