11029223 - מספר ספק משרד הביטחון
התקנת מאוורר תקרה בחינם - בכפוף לתקנון*
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made

התקנת מאווררי תקרה - כל מה שחשוב שתדעו לפני

מאווררי תקרה הם תוספת פופולרית וחסכנית באנרגיה לכל בית. התקנת מאווררי תקרה מהווה החלטה חכמה בכל הקשור לחסכון כספי בחשמל, לנוחות ולעיצוב הבית, במיוחד בחודשי הקיץ החמים בישראל. אבל מה חשוב לקחת בחשבון כשמתקינים מאוורר? והאם כדאי בכלל לעשות את זה לבד? אנחנו כאן עם כל התשובות.

מאוורר תלייה

השלב הראשון בדרך להתקנה מוצלחת

ישנם אינספור סוגי מאווררים וזו בדיוק הנקודה רגע לפני שבכלל חושבים על ההתקנה עצמה. איזה מאוורר יהיה מתאים לכל חדר? זו השאלה החשובה. קחו בחשבון משתנים שמשפיעים על ההתקנה כמו גובה התקרה, סוג התקרה, רוחב הלהבים של המאוורר. ביחרו מאווררים שקטים שגם בחדר קטן יחסית לא ייצרו תחושה של רעש והדהוד.

אנחנו ממליצים על התאמה אישית של מאוורר ואצלנו תוכלו להיעזר באדריכל מוסמך שיסייע לכם בתהליך ההתאמה, חדר אחר חדר.

השלב השני דורש ריכוז

ובעצם – התמרכזות. רגע לפני התקנת מאווררי תקרה בבית חשוב לבחור לא רק את גובה התקרה בכל חדר אלא גם את הצורה שלו. האם החדר צר ומלבני, האם הוא מרובע ונקודת האמצע שלו ברורה לנו ואולי בכלל יש צורך לשנות את מיקום נקודת החשמל והתאורה בתקרה כדי למרכז את המאוורר. את כל המשתנים האלו חשוב לקחת בחשבון וזה המקום להיעזר בייעוץ ולוודא שמי שמתקין את המאוורר הוא איש מקצוע שמבין את הנקודה המרכזית הזו.

השלב השלישי מחייב תשומת לב

התקנת מאווררים עם טכנולוגיה מתקדמת דורשת הרבה תשומת לב. בטיחות היא הדבר החשוב ביותר במהלך ההתקנה ויש כללים ברורים שכדאי לעקוב אחריהם.

  • ודאו שהתקן החשמל בתקרה מתאים לדרישות ההתקנה ולתמיכה במשקל המאוורר. אם לא, חשוב להחליף את המתקן הקיים במתקן מתאים כדי למנוע תאונות במהלך ההתקנה.
  • תמיד נתקו את החשמל במהלך ההתקנה לפני שאתם מתחילים לעבוד על החיבור החשמלי.
  • אם מעולם לא התקנתם מאוורר תקרה בעבר, כדאי להיעזר במתקין מקצועי כמו אלו המגיעים מטעמנו להתקין את המאווררים שלנו ברחבי הארץ.

השלב הרביעי הוא בפרטים הקטנים

תשומת לב לפרטים קטנים אבל חשובים בתהליך התקנת מאוורר תקרה מהווה הבטחה לעתיד – שהשימוש במאוורר יהיה יעיל וחסכוני וכמובן מוצלח.

חשוב לוודא שהלהבים מותקנים בזווית לפי הוראות היצרן, כך שהאוויר מווסת לכל החדר והוא מקורר. הקפידו לבחור במאוורר תקרה מתקדם עם איזון מוחלט בין כוח המנוע ובין מהירות הלהבים כדי ליצור סירקולציה מדויקת.

אם המאוורר כולל גם גוף תאורה, הקפידו להתקין את הנורה המתאימה וודאו שכל החיבורים חזקים ותקינים לפני שאתם סוגרים את גוף התאורה.

השלב החמישי הוא המלצה חשובה מאיתנו

רגע לפני שאתם פותחים את קופסת המאוורר ומתחילים להתקין, השקיעו מחשבה בשאלה האם בכלל כדאי להזמין מתקין מקצועי ולהבטיח שההתקנה תהיה לא פחות ממצוינת. אנחנו ממליצים להיעזר במתקינים המקצועיים שלנו בכל התקנה, כדי שתוכלו לישון בשקט בחדר קריר ומאוורר, בלי דאגות מיותרות.

מאוורר תקרה תעשייתי
מאוורר תלייה
דילוג לתוכן