11029223 - מספר ספק משרד הביטחון
התקנת מאוורר תקרה בחינם - בכפוף לתקנון*
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made

חימום לבית - הנוסחה לחסכון משמעותי

החיפוש שלנו אחרי חסכון באנרגיה ובתשלומי החשמל, בעיקר בקיץ אך גם בחורף, הוא תמידי. בשנים האחרונות, בגלל העלייה ביוקר המחייה בישראל, רבים מחפשים פתרונות חכמים יותר. ולפעמים, הנוסחה לחסכון נמצאת ממש מתחת לעיניים שלנו. מאווררים מתקדמים מאפשרים היום לנהל את חלוקת האנרגיה ולווסת חימום וקירור בחדרי הבית בצורה חכמה, מבלי להוציא הון תועפות על חשבונות החשמל.

מאוורר תלייה

איך מאווררים לחימום בבית?

נכון, כשאנחנו חושבים על מאווררים אנחנו בעיקר מדמיינים קיץ צונן מתחת ללהבים הממלאים את הבית באוויר קר ונעים, אבל המאווררים החכמים שאנחנו מספקים כיום מאפשרים להתמודד עם החורף בבית הישראלי בצורה חכמה.
מאווררי תקרה פועלים על יצירת תנועה של אוויר. בקיץ, אנחנו משתמשים בהם להפיק תנועת אוויר שמייצרת קור. עם זאת, באותו עיקרון ובהפיכת הכיוון של הלהבים, ניתן לייצר תנועה של חימום לבית ואיוורור גם בחורף.
בקיץ, הלהבים נעים לפי כיוון השעון ודוחפים אוויר קר לכיוון מטה, כיוון הרצפה. בחורף, אנחנו יכולים להפוך את הכיוון ולייצר, במהירות נמוכה, תנועה של האוויר כלפי מעלה, מה שמשאיר את האוויר החם בתוך החדר ויוצר תנועה של חמימות ועם זאת איוורור.
בנוסף לכך, מאווררים עם טכנולוגיה מתקדמת מחלקים את האוויר בתוך החדר בצורה מאוזנת ויוצרים כך תנועה של חימום לבית בחורף או קירור בחורף, תחושה של אוויר ולא מחנק, וחוסכים משמעותית בעלויות החשמל והאנרגיה.

מוצרים נוספים לחימום הבית

לצד השימוש במאווררים חכמים המווסתים את האוויר כלפי מעלה או מטה, בהתאם לעונת השנה, אפשר להיעזר גם בתנורים קטנים יותר המיועדים לחימום לבית, שיחד עם המאווררים מחממים את הבית בימים קרים במיוחד. בחישוב העלויות של הפעלת תנורים בנקודות ממוקדות בבית יחד עם סירקולציה חכמה של אוויר, אפשר עדיין לחסוך בעלויות אל מול הפעלת מזגן על חימום לאורך יום קר.
תנור חימום רצפתי נייד למשל יכול לספק את האווירה החמה שנדרשת ביום קר וגשום במיוחד ולספק חום מאוזן, בשילוב עם מאוורר התקרה שמווסת את החום בכל החדר.
בחדרים קטנים כמו חדרי אמבטיה בהם אי אפשר להתקין מאווררי תקרה, ניתן להתקין תנור חימום קטן מתחת לגובה התקרה, המווסת את החום באותה צורה ומשאיר את החדר חם ונעים לאורך כל החורף. את התנורים האלו מפעילים רק בעת שימוש באמבטיה, כך שההוצאה היא נקודתית ושמורה רק לימים קרים מאד.

חימום לבית בחוכמה – חפשו פתרונות איכותיים בהתאמה אישית

כדי לחמם את הבית בצורה חכמה ולחסוך במשאבים ובאנרגיה, כדאי לחשוב מחוץ לקופסה. שילוב נכון בין מאווררי תקרה לקיץ ותנורים קטנים בחורף, מוביל לשימוש קצוב וחכם יותר בחימום, חימום נקודתי בנקודות קרות בבית והחלטה מודעת מתי ואיך לחמם כל חדר. בנוסף, וויסות האוויר בחדר בצורה חכמה עוזר לשמור על החדרים מאווררים וחמימים גם בעונה הקרה.
אנחנו ממליצים למצוא פתרונות חימום לבית שמתאימים לגודלו, לגודל החדרים ולכיווני האוויר ולהיעזר בייעוץ מקצועי.

מאוורר תקרה לחדר שינה
מאוורר תלייה
דילוג לתוכן