11029223 - מספר ספק משרד הביטחון
התקנת מאוורר תקרה בחינם - בכפוף לתקנון*
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made

מאוורר תקרה נמוכה - הסוד הוא בהתאמה אישית

אף אחד מאיתנו לא רוצה להיכנס לחדר השינה או לסלון ולהיתקל במאוורר התקרה שלנו. אף אחד מאיתנו לא רוצה לחשוש להפעיל את מאוורר התקרה ולפחד מכל תנועה בחלל. זה מה שקורה כאשר אנחנו מתקינים מאוורר בלי לחשוב על גובה התקרה.

קודם כל, תנו לנו להרגיע. גם בדירות ובתים עם תקרות נמוכות אפשר להנות מכל היתרונות של מאוורר תקרה. במקרה כזה, יש חשיבות להתאמה של מאוורר תקרה נמוכה ולדיוק בתהליך הבחירה, הרכישה והתקנה. עבורנו באמפרל, הסוד הוא בהתאמה אישית לכל לקוח. אנחנו מתאימים את המאווררים לכל סוגי התקרות ולכל עיצוב בבית.

מאוורר תלייה

מדידה מדויקת של גובה החדר והתקרה

אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת מאוורר תקרה נמוכה היא מדידה מדויקת של החלל. לא מספיק למדוד רק את שטח התקרה כדי להתאים את גודל המאוורר, אלא גם לוודא שאנחנו יודעים מהם הטווחים שאיתם אנחנו יכולים לשחק.

בכל מצב נרצה ליצור מצב שבו יש מרווח מספק בין הגובה הממוצע של האנשים בבית ובין הנקודה בתקרה שבה יותקן המאוורר. מדידה מקצועית תעזור לנו לוודא שזה קורה. נבחר להתקין את המאוורר בנקודה הגבוהה ביותר, במרכז התקרה ונבחר במאוורר צמוד תקרה ככל הניתן.

גוף תאורה – כן או לא ואיזה?

אחד הטרנדים הכי חזקים היום הוא בחירה של מאווררי תקרה עם טכנולוגיה מתקדמת המשלבים גם גוף תאורה דקורטיבי. במקרה של בחירת מאוורר תקרה נמוכה חשוב להשקיע מחשבה בנושא של גוף התאורה. מומלץ לבחור בגוף תאורה שטוח וצמוד תקרה ככל הניתן.

התאמה אישית – התקנה מקצועית

התקנת מאוורר תקרה נמוכה יכולה לעורר כל מיני שאלות תכנוניות, לצד חששות מבחירה מוטעית של מוצר כזה או אחר. פה אנחנו נכנסים לתמונה ומספקים ללקוחותינו יתרון יחסי משמעותי.

אנחנו באמפרל מסייעים ללקוחותינו באמצעות ייעוץ של אדריכל מוסמך שמסייע להתאים באופן אישי את המאוורר לכל חלל, גם במקרה של שילוב גופי תאורה בתקרות נמוכות.

אלו היתרונות של התאמה אישית:

  • שקט נפשי – מתוך הידיעה שהמאוורר שנבחר לחדר יעמוד בסטנדרטים של גובה מתאים ויהיה בטוח לשימוש.
  • התאמה לסגנון העיצובי של החדר – קבלת ייעוץ מקצועי מאדריכל שמזהה את הסגנון המועדף ומציע אפשרויות מתאימות.
  • אחריות על המוצר – ידיעה שקניתם מוצר שמתאים לבית שלכם ולגובה התקרות ושמגיע עם אחריות לטווח ארוך.
  • אפשרות לבחור מתוך מגוון גדול – הייעוץ וההתאמה המקצועית שלנו מאפשרים לכם לבצע בחירה הרבה יותר חכמה מתוך המגוון הגדול של מאווררים בעיצובים שונים.
  • התקנה מקצועית – במיוחד כשמדובר בתקרה נמוכה אבל לא רק, התקנה מקצועית הופכת את כל התהליך להרבה יותר מדויק ובטוח ואתם יודעים שהמאוורר הותקן בסטנדרט הגבוה ביותר.

רגע לפני שאתם בוחרים מאוורר תקרה נמוכה כדאי לפנות לאנשי המקצוע ולקבל ייעוץ והכוונה. בשביל זה אנחנו כאן.

מאוורר תקרה לחדר שינה
מאוורר תלייה
דילוג לתוכן