11029223 - מספר ספק משרד הביטחון
התקנת מאוורר תקרה בחינם - בכפוף לתקנון*
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made

מאווררי תקרה בצפון - למה זהו פתרון הקירור החכם ביותר

אוויר נעים וקריר, נוף ירוק שמבאס לסגור מאחורי החלון ומרפסות גדולות הפתוחות אל הנוף החשוף של ההרים, הנחלים והטבע, זהו מה שמאפיין את הצפון. למרות שאנחנו קצת משוחדים, בחירת מאווררי תקרה בצפון היא לדעתנו הבחירה החכמה ביותר עבור מי שרוצה להרוויח מכל העולמות בקיץ הישראלי החם.

מהם היתרונות של בחירה במאווררי תקרה דווקא בצפון?

  • דחיית לחות

בניגוד למזגן שמספק קירור אגרסיבי יחסית, מאווררי תקרה יוצרים דחייה של לחות באופן נעים ונינוח, בלי להכניס את הגוף למתח. בחירת מאווררי תקרה בצפון פירושה לאפשר לעצמכם לווסת באופן רגוע ונינוח, בלי להכניס את הגוף לסטרס את ייבוש הלחות ואפילו דחייתו.

המאוורר מקרר את הגוף באופן מווסת, עדין ומותאם לפי מהירות המאוורר, באופן טבעי מתוך סירקולציה של האוויר ולא הזרמה של אוויר קר בבת אחת.

  • שקט שמתאים לאווירה

מאווררי תקרה הם פתרון מעולה לכל מי שלא סובל את הרעש המוטורי של המזגן. היום אפשר למצוא מאווררים שקטים שפועלים ללא שום רעש רקע. במקום שקט ופסטורלי כמו הצפון הישראלי, אין קסם יותר גדול בחדרים שקטים ומאווררים, שמכניסים גם את השקט מבחוץ ומחברים אותו אל השקט בבית. זוהי שלווה מוחלטת, בלי רעשי רקע, גם בקיץ החם.

  • וויסות לפי מהירויות שונות

אחת הבעיות של מגורים בצפון הוא השוני במזג האוויר מדי יום גם בחודשי הקיץ החמים. בבוקר קריר, בצהריים חם, אחר הצהריים שוב נרגע אבל עדיין יש צורך בקירור ובלילה מתחיל להיות לח.

מזג האוויר המורכב הזה מחזק את ההחלטה לבחור מאווררי תקרה בצפון בעיקר כאלו שיש להם אפשרויות לוויסות של מהירויות שונות. היום תוכלו למצוא מאווררי תקרה עם שלט המאפשר וויסות בין שש מהירויות שונות ובכך להתאים בצורה קלה ופשוטה, תוך לחיצת כפתור, את המהירות והאפקט של המאוורר ולקרר את החדר בהתאם לשעה ביום ולמזג האוויר.

  • נשב על המרפסת ונספור ציפורים נודדות

כמה קסם ויופי יש בצפון שלנו. מי שמתגורר מול הנוף הפתוח של הגליל והגולן מכיר את העונה בה הציפורים מתחילות להסתובב מעלינו וליצור לנו תמונות קסומות בשמיים. ולא רק הן, הנוף הסוחף של הגליל והגולן וכל אזור הצפון, ההרים המוריקים והפריחה הצהובה בקיץ, כל אלו עושים חשק לפתוח את כל החלונות ולשבת מול הנוף.

ומצד שני, עומד החום. החום הישראלי המעיק. מאווררי תקרה פותרים את הבעיה הזו. כל מה שצריך לעשות הוא להתקין בתקרת המרפסת מאוורר תקרה איכותי ואתם מסודרים. התקנת מאווררי תקרה תאפשר לכם לשבת מדי יום במרפסת, לספור ציפורים נודדות או לצפות על הים הכחול ועל השקיעה החמימה של הקיץ, בלי לסבול מהחום ומהלחות.

בחירת מאווררי תקרה בצפון היא בחירה חכמה עבור מי שרוצה להנות מהנוף, מהאוויר הצח ומשיא הנוחות בלי להתפשר. אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של מאווררי תקרה שיתאימו לכם ולעבור את הקיץ בשלום.

מאוורר תלייה
כיצד להתאים מאוורר תקרה לעיצוב החדר?
מאוורר תלייה
דילוג לתוכן