11029223 - מספר ספק משרד הביטחון
התקנת מאוורר תקרה בחינם - בכפוף לתקנון*
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made

מאוורר תקרה זול - ממה להיזהר והאם זה בכלל כדאי?

כולנו מסכימים שדיל טוב הוא מפתה תמיד, אבל האם זה תמיד כך? לא פעם אנחנו פוגשים לקוחות שמספרים לנו סיפורים קשים על רכישות של מאוורר תקרה זול שלא ענה על הציפיות ובסופו של דבר גרם להם להוצאה כפולה ולפעמים משולשת על פתרונות הקירור לבית.

מאוורר תלייה

מהם הסיכונים במאוורר תקרה זול?

  • חומרי גלם באיכות ירודה:

כשאנחנו חולמים על בית קריר ונעים אנחנו רוצים מאווררים עם טכנולוגיה מתקדמת שידעו לקרר את הבית בלחיצת כפתור, בלי שנצטרך להחליף אותם מדי שנה. רכישה של מאוורר תקרה זול פירושה רכישה של מוצר שנבנה מחומרי גלם ירודים. למשל חלקי פלסטיק פשוטים או רצועות דקות מדי של מתכות. אלו עשויים להתעקם ולבנות להתפרק או אפילו להישבר.

  • אפשרויות מוגבלות:

אצלנו בחנות תוכלו למצוא מאווררים עם שלט בעל שש מהירויות שונות שמספקים קירור לפי הצורך בלי להרעיש. מאוורר תקרה זול מגיע בדרך כלל עם פונקציות מוגבלות של מהירות אחת או שתיים ושלט גנרי שלא מאפשר לכם לשלוט באמת על רמת הקירור. המאווררים האלו לא מאפשרים בדרך כלל היפוך של הכיוון וחלקם אפילו לא מגיעים עם שלט.

  • אין חיסכון באנרגיה

כשאתם רוכשים משהו זול, אתם בדרך כלל משלמים על כך במקום אחר. כך במקרה של חסכון באנרגיה. בעוד שמאווררים עם טכנולוגיה מתקדמת מיוצרים היום תוך מחשבה רבה על חסכון באנרגיה ובמשאבים, מאווררים זולים ללא פונקציות של וויסות ומהירויות רבות, לא חוסכים לכם בסופו של דבר אנרגיה. הם נדלקים או נכבים וזה בערך הכל ושואבים כך יותר כוחות חשמל ממה שצריך.

  • רעש רקע בלתי פוסק

אחד המאפיינים של מאווררי תקרה זולים הוא הרעש הבלתי פוסק שהם משמיעים כשמפעילים אותם. אין דבר מעצבן יותר מאשר לישון בקיץ בחדר עם מאוורר על מהירות גבוהה שמרעיש ומפריע לשינה.

לפני שאתם רוכשים מאוורר תקרה זול דעו שעדיף להשקיע במאווררים מתקדמים שקטים שלא מייצרים את רעשי הרקע המוכרים ומאפשרים לכם את איכות החיים והשקט שאתם כל כך רוצים.

  • אחריות מצומצמת של היצרן

רכישה של מאוורר זול פירושה ראש לא שקט. בעוד שרכישה של מאוורר תקרה איכותי מחברה מוכרת ובמחיר שמשקף את התמורה המתקבלת מהמאוורר לאורך שנים ארוכות מספקת גם אחריות ושקט נפשי, רכישה של מאוורר זול פירושה לרכוש מוצר שאין עליו אחריות בדרך כלל או שהאחריות קצרת מועד.

מכיוון שמדובר בהשקעה שאנחנו לא רוצים לעשות שוב ושוב ושוב בכל שנה לפני הקיץ, הרי שכדאי לקחת את נושא האחריות בחשבון ולוודא שאתם רוכשים מוצר שיש עליו אחריות יצרן לטווח ארוך.

רכישת מוצר כמו מאוורר תקרה זול פירושה בדרך כלל שנשלם מחיר יקר בהמשך הדרך ולכן עדיף להשקיע במוצר איכותי מחברה מוכרת ועם אחריות שמספקת לכם שקט נפשי לאורך זמן.

מאוורר תקרה לחדר שינה
מאוורר תלייה
דילוג לתוכן