11029223 - מספר ספק משרד הביטחון
התקנת מאוורר תקרה בחינם - בכפוף לתקנון*
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made

מאוורר תקרה עם שלט - כל היתרונות

כולנו מחפשים נוחות, פונציונליות וצמצום של הוצאות הבית. אחת ההמצאות הכי גדולות והכל כך רלוונטיות לישראל, בה מזג האוויר מחייב אותנו למצוא פתרונות חכמים לקירור הבית, הוא מאוורר תקרה עם שלט שמחליף את המאווררים הישנים שניצבו על הרצפה וחיכו שנכבה או נדליק אותם. אז למה כדאי להשקיע במאוורר עם שלט ומה היתרונות שאולי לא חשבתם עליהם? ריכזנו את כולם במאמר אחד.

מאוורר תלייה

נוחות היא לא מילה גסה

לפני הכל, חשוב לזכור איך החיים שלנו בישראל נראים. עם עליית יוקר המחייה אנחנו מבלים לא מעט זמן בעבודה, מגיעים הביתה בימי הקיץ החמים כשאנחנו עייפים ורק רוצים לקרוס על הספה ופשוט לנוח. זה טבעי ומובן. ונוחות היא לגמרי לא מילה גסה במובן הזה. מאוורר תקרה עם שלט הוא הפתרון האידיאלי לסלון שבו כולם עייפים ורוצים להשתקע ולנוח על הספה. כל מה שצריך הוא לשלוח את היד לשלט, להרים אותו לכיוון הנכון וללחוץ על המהירות הרצויה.

כן, היום תמצאו מאווררים עם שלט בעל שש מהירויות שונות, כך שתוכלו לא רק לנוח, אלא גם להתאים את טווח ורמת הקירור לרצונכם.

וויסות מהיר של רמת הקירור

זוכרים את המאוורר הישן של סבא? זה שהיה עומד על שולחן קטן, בדרך כלל מרובע בצורתו ויש לו שלושה כפתורים? און, אוף והכפתור הזה שאף פעם לא ידענו מה הוא עושה? אז זהו, שאנחנו כבר מזמן לא שם.

בחירת מאוורר עם שלט תקרה פירושה מהפכה! המאוורר מאפשר לנו לשלוט על הדלקה וכיבוי של מאוורר התקרה אבל ממש לא רק בכך. ניתן לווסת את מהירות המאוורר ולשלוט על רמת הסירקולציה של האוויר ובכך – לווסת את רמת הקירור. בנוסף, אפשר להדליק ולכבות את התאורה במידה ומדובר במאוורר עם גוף תאורה. הכל מאותו שלט קטן ונוח.

חסכון באנרגיה דרך שימוש חכם ונוח

כמה פעמים הפעלתם את המאוורר הרחוק מהעין והרחוק מהלב ושכחתם לכבות אותו. באמצעות השלט קל לזכור לעשות את זה. הציבו את השלט ליד שלטי הטלוויזיה או במקום קבוע אחר ובכל פעם שתעזבו את החדר, תקבלו תזכורת לכבות את המאוורר ולחסוך באנרגיה ובחשמל, מה שיתגלם גם בהוצאות.

איך לא לאבד את השלט? תוכלו להתקין מתקן תלייה על הקיר ממש כמו של מזגן ולהציב בתוכו את שלט המאוורר. השלט מכוון כלפי מעלה כך שברוב המקרים לא תצטרכו אפילו להוציא אותו מהתושבת כדי לכבות את המאוורר. אם לא תרצו להתקין תושבת לשלט על הקיר, תוכלו להציב את השלט במקום קבוע יחד עם שאר השלטים בחדר או במקום ייעודי.

לסיכום, בחירת מאוורר תקרה עם שלט היא בחירה חכמה שמסייעת לכם להשתמש באיוורור ולקרר את החדר באופן מיטבי, לשלוט במהירויות ולהוריד הילוך, פשוט להירגע.

מאוורר תקרה לחדר שינה
מאוורר תקרה
דילוג לתוכן