11029223 - מספר ספק משרד הביטחון
התקנת מאוורר תקרה בחינם - בכפוף לתקנון*
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
custom made

מאוורר תקרה תל אביב

על החום של תל אביב כבר נכתבו שירים רבים. כולנו מכירים את קו הזמן הזה, בין מאי ליוני בערך, שתל אביב הופכת למיוזעת, חמה ולוהטת כמעט בכל שעות היום. כל מי שגר בתל אביב משווע לרגע הזה שבו הבריזה מהים תגיע ותרגיע קצת את החום.

בכל הקשור לבחירת מאוורר תקרה תל אביב בהחלט משאירה אותנו עם כמה שאלות פתוחות. למה לבחור דווקא במאוורר תקרה? מהם היתרונות של מאוורר מול אמצעי קירור אחרים? ואיפה אפשר להתקין מאוורר תקרה ולזכות גם בבריזה מהים וגם בקירור מבית? אנחנו פה לעשות סדר.

נעים ויעיל יותר ממזגן

נכון, המחשבה הראשונה שלנו כשאנחנו חושבים על קיץ תל אביבי היא לסגור את כל החלונות ולהפעיל את המזגן, אבל יש דרכים הרבה יותר יעילות מבחינת חלוקת המשאבים והוצאות החשמל. בכל הקשור ליתרונות מאוורר תקרה תל אביב מציגה מקרה בוחן משמעותי. כשאנחנו מפעילים מזגן וסוגרים את כל החלונות, נחסמת מולנו העיר. אנחנו כבר לא יכולים להנות מהבריזה מהים ומרגישים חנוקים בתוך עיר שכולה חופש.

התקנת מאוורר תקרה המאפשר לפתוח את החלונות, להכניס אוויר צח וליצור סירקולציה נעימה וקרירה של אוויר מבחוץ ומבפנים היא פתרון לכל מי שלא אוהב להרגיש חנוק וסגור בתוך הבית לאורך כל הקיץ.

בלי לחות מעיקה ומציקה

בעיר חמה ולחה כמו תל אביב, כולנו מהלכים ביולי-אוגוסט דביקים ולא נינוחים בכלל. בחירת מאוורר תקרה דווקא בעיר לחה כמו תל אביב, מוכיחה שאפשר לעבור את הקיץ בצורה אחרת, הרבה יותר יבשה.

מאווררים עם טכנולוגיה מתקדמת כמו אלו שאנחנו מציעים דוחים את הלחות של תל אביב ומסייעים לאידוי הזיעה מהגוף. האוויר הקריר והעדין שמייצר מאוורר התקרה פחות תוקפני מזה שמציע לנו המזגן, נוגע ומקרר את הגוף ברכות ומצנן אותו.

מעבר נינוח יותר ועדין בין החוץ לפנים

מכירים את זה שאתם נכנסים מתוך הרחוב התל אביבי הקיצי אל הדירה והכפור של המזגן מקפיא אתכם? פתאום אתם מתייבשים, הראש מתחיל לכאוב והתחושה הכללית היא ממש לא נוחה ונעימה כמו שציפיתם. זה מה שתוכלו למנוע אם תבחרו להתקין מאווררי תקרה.

כשמדובר בבחירת מאווררי תקרה תל אביב מספקת את מבחן ה"פנים/חוץ" המושלם. נכנסים מהרחוב החם אל הדירה, מפעילים מאוורר תקרה ולאט לאט מקררים את הגוף, בלי לטלטל אותו בין חום לקור ולגרום לכל מיני תחושות לא נעימות. המאוורר, בניגוד למזגן, לא מייבש את הגוף באופן דרסטי ויוצר קירור באופן מווסת ועדין.

פינה של שקט בתוך העיר

אין כמו שנת לילה שקטה בתוך העיר הסואנת ללא הפסקה. סוגרים את החלונות, מדליקים את המזגן ו…כל החרחורים, הרעשים המוזרים ורעש הרקע הבלתי נגמר מתחילים למלא את החלל. אנחנו שמחים לבשר לכם שיש פתרון – מאווררים שקטים שלא מכניסים לחדר שום דבר למעט אוויר קריר וצונן. בלי רעשים, בלי חרחורים ובלי להתפשר על שנת הלילה הקדושה שלכם.

גם בחוץ וגם בפנים

ולבסוף, אנחנו חייבים להזכיר שאין כמו מרפסת אל הנוף של תל אביב – ואם יש לכם אחת כזו, אל תזנחו אותה בקיץ. בכל הקשור להתקנת מאווררי תקרה תל אביב מספקת לנו רעיון יצירתי עבורכם – התקינו אחד גם במרפסת החיצונית. שלבו מאוורר עם גוף התאורה במרפסת ותוכלו להנות מבריזה קרירה גם במרפסת, בלי לוותר על הנוף העירוני האהוב עליכם.

מאוורר תלייה
מאוורר תקרה לחדר שינה
מאוורר תלייה
דילוג לתוכן